نگاشته شده توسط: IMAN | دسامبر 2, 2013

در به در دنبال کافی نت! (خاطره سربازی)

خدمت نامقدس سربازی با همه بلاها و بدبختی هایی که سر آدم آوار میکنه فقط یه خوبی داره اون هم اینه که بین همه خاطره های مزخرف و بدی که برات رقم می خوره میشه یه چند تا خاطره خوب و با مزه هم پیدا و برای بقیه تعریف کرد.

یکی از این خاطرات باحال برای من تو شهر محل خدمتم که پلدشت آذربایجان غربی بود اتفاق افتاد.  این شهر بخاطر فقر مردمش توسعه زیادی نکرده بود و اکثر مردمش پیر و  بی سواد و عقب افتاده بودند.

بعد از یک هفته که از توقف من تو این شهر می گذشت با هزار دوز و کلک موفق شدم یه مرخصی 2 ساعته از فرمانده ی ظالمم بگیرم تا هم یه گشتی تو شهر بزنم و هم به کافی نت برم. از هر کسی که درباره کافی نت سوال میکردم با تعجب به من خیره میشد و سرش رو به علامت ندانستن تکان میداد! بعضی ها بعد از کلی توضیح دادن من ،  بزحمت بهم می فهموندن که فارسی نمی فهمن! بعضی ها میگفتن کافی نت هنوز نیومده اینجا و قراره بزودی بیاد و افتتاح بشه!!! بعضی ها آدرس فلان مغازه رو میدادن و میگفتن حتما داره!

وقتی که به کل از پیدا کردن کافی نت تو این شهر عجیب و غریب نا امید شده بودم رفتم به یه مغازه تا یه نوشابه به بدن بزنم که دیدم فروشنده پسر جوونیه که یه موبایل لمسی هم تو دستشه…با خودم گفتم این دیگه حتما میتونه تو پیدا کردن کافی نت بهم کمک کنه. پس سریع ازش پرسیدم: کافی نت هست اینجا؟ در جواب با اعتماد به نفس کامل بهم گفت: نه تموم کردیم ولی قراره باز هم بیاریم!!! اینجا بود که دو دستی زدم تو سرم و از مغازه فرار کردم…نمی دونم شاید بنده خدا کافی نت رو با کافی میکس اشتباه گرفته بود…

عکس


Responses

  1. یه پرسش از شما داشتم ، کویک پست شما هم از کارافتاده ؟

    • بله متاسفانه

      • سپاس از پاسختان


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

