نگاشته شده توسط: IMAN | اکتبر 5, 2011

کامنت های جالب خوانندگان سایت عصر ایران پس از مصاحبه تلویزیونی احمدی نژاد

دکتر جان ، نمی دونم چرا وقتی صحبت های شما را می شنوم ، فشار خونم بالا میره؟/ بدلیل بیماری صعب العلاجی که دارم دکتر توصیه کرده برای سلامتم هم که شده، اخبار را دنبال نکنم اما مگر میشه دو تا جوان لیسانسه بیکار دارم خودم هم که بیمار و از کارافتاده، نگران آینده تمام بچه های ایران. دیشب بعد از دیدن برنامه تلویزیونی حالم بد شد تو رو خدا احمدی نژاد دیگه نیا تو تلویزیون و… خسته شدیم/ به جای مجری یه گلدون بذارن بیشتر به کار میاد / تخم مرغ شده خدا تومن حالا این آقا میگه 6 درصد تورم مثل اینکه آین آقا آمار پاس نکرده / من تا دیشب فکر میکردم که تو ایران زندگی میکنم اما با آمارهایی که آقای احمدی نژاد داد مطمئن شدم که اشتباه فکر می کردم، اینجا سوئیسه! باور ندارید از معجزه هزاره سوم بپرسید / تو علم هندسه ، هندسه اقليدسي و غير آقليدسي داريم، ظاهرا تو علم آمار هم آمار احمدي نژادي داريم و غير احمدي نژادي!/ اشتباه كردم به شما راي دادم …
برای خواندن سایر نظرات به لینک زیر بروید:
http://www.asriran.com/fa/news/183883

پاسخی بگذارید

دسته‌ها

